AH en NS zetten samenwerking met ’to go’-concept voort

Foto: Albert Heijn

Ook de komende jaren blijven de AH to go winkels op de stations te vinden. NS en Albert Heijn verlengen hun samenwerking en kijken gezamenlijk naar verdere groeimogelijkheden.

Albert Heijn en de Nederlandse Spoorwegen werken al ruim 20 jaar samen. In 1999 opende de eerste AH to go op het station van Den Bosch. Daarna volgden er nog tientallen en kreeg de formule een vertrouwde plek in het stationsbeeld. ‘Wij willen er altijd en overal voor onze klanten zijn. Om de hoek, online en onderweg,’ schrijft topvrouw Marit van Egmond van Albert Heijn in een persbericht over het voortzetten van de samenwerking met de eerste partner van de Zaanse keten. ‘Het is mooi om te zien dat we samen al 20 jaar klanten een assortiment kunnen bieden dat naadloos aansluit bij hun behoefte voor onderweg.’

President-directeur Roger van Boxtel van de NS is al evenzeer verguld: ‘Het voelt goed dat we de lange samenwerking met Albert Heijn kunnen voortzetten. De winkels zorgen er mede voor dat een bezoek aan het station als een aangenaam onderdeel van de hele reis wordt ervaren.’

Op de foto van links naar rechts: Roger van Boxtel, Anne-Maartje Ordelman (directeur retail NS stations), Marit van Egmond, Anneke de Vries (directeur NS stations), Dave van Ierland (financieel manager NS stations retail) en Rob Heesen (directeur foodservice & concepten Albert Heijn). 

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen