Vragen en klagen heus niet gemakkelijker online

Foto: SVG

Overvolle containers die er al bijna twee maanden staan; een reiziger die wanhopig naar een pont zoekt en die maar niet kan vinden. Met de moderne communicatiemiddelen denk je dan: misstand melden of vraag stellen, oplossing in zicht. Maar niets is minder waar.

In de Beethovenstraat in Zaandam werd op 24 juni voor het eerst een stinkende container gemeld en op 27 juli kwam er een vervolg. Niet omdat de container verdwenen was, maar omdat er sindsdien nog eentje bijgeplaatst was. En tussendoor waren in een straat verderop de eerste vuilniszakken aangetroffen. De meldingen via de slimme app die Zaanstad nog niet zo lang geleden met trots introduceerde ten spijt. Het probleem in een beeldverhaal:

De eerste container.
Dan maar een straat verder.
Hee: dat zijn er twee!
Meldingen bij de gemeente.
Wachten op actie…
Vandaag gaat ’t zo te zien ook niet lukken.

Met de pont…

De reiziger die van Amsterdam naar Zaandam wilde kwam bij het GVB in een kafkaiaanse uitwisseling van boodschappen terecht, zonder daar veel wijzer van te worden:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'

Reacties

article
37262
Moderne communicatie schiet soms hopeloos te kort
Overvolle containers die er al bijna twee maanden staan; een reiziger die wanhopig naar een
https://zaanstad.nieuws.nl/actueel/37262/vragen-en-klagen-heus-niet-gemakkelijker-online/
2019-08-15T12:21:08+02:00
https://cdn.nieuws.nl/media/sites/389/2019/08/15121624/Screenshot_20190815_121536.png
Actueel