112

Tv oorzaak woningbrand Schaarweide Zaandam

Foto: Pixabay

De brandweer is gisteren rond 18.00 uur opgeroepen voor een brand in een brand een woning aan de Schaarweide in Zaandam. De vermoedelijke oorzaak was kortsluiting in een televisie.

De brandweer rukte met veel manschappen eb materieel uit en wist het vuur snel te blussen en de rokende televisie naar buiten te brengen. De schade aan de woning bleef beperkt en de bewoners zijn ongedeerd gebleven. Na het ventileren konden zij weer naar binnen om met een medewerker van de stichting Salvage de afwikkeling van de schade te bespreken.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen