Thuisgevoel na 135 jaar voor Verkade nog steeds de basis

Foto: Twitter / Verkade

Verkade gaat met een nieuw verpakkingsdesign, nieuwe recepturen, nieuwe samenwerkingen en een nieuwe campagne het thuisgevoel dat al 135 jaar bij het merk hoort aanpassen aan de huidige tijdsgeest, meldt Emerce. Het design is voor chocolade al doorgevoerd. De koekjes volgen in 2022.

Op de nieuwe verpakkingen staan alle producten herkenbaar afgebeeld met alvast één hapje eruit, zodat mensen er meteen trek in krijgen. Verkade start dit jaar een samenwerking met Stichting Het Vergeten Kind, want een veilig thuis is niet voor iedereen vanzelfsprekend. De eerste actie waarmee de stichting wordt ondersteund zal rondom Sinterklaas zichtbaar worden. In de nieuwe commercial is een hoofdrol weggelegd voor oud-judokampioen Dennis van der Geest en zijn dochter Deza die het thuisgevoel overbrengen.

https://twitter.com/dennisvdgeest/status/1433010608480342017

Fairtrade-keurmerk

Eerder dit jaar nam Verkade al het besluit om terug te keren naar het Fairtrade-keurmerk voor alle chocolade en daarmee naar een geïntegreerde aanpak om de cacaoboeren en hun families een beter leven te geven. De chocolade met het keurmerk ligt al in de winkels; de koekjes met chocolade komen daar in de eerste helft van volgend jaar bij.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen