AH werkt aan ‘passende compensatie’ vertraagde of geannuleerde bezorging

Foto: Wikipedia / Willem 90

Albert Heijn heeft door een ICT-storing de nacht van vrijdag op zaterdag nier alle bestelde boodschappen kunnen verzamelen en daarna op tijd kunnen bezorgen. De supermarktketen zegt te werken aan ‘een passende compensatie’ voor alle klanten van wie de bestelling werd geannuleerd of ‘flink incompleet’ was.

We hebben ons best gedaan iedereen die een bestelling had voor zaterdag te informeren en werken er met man en macht aan om zo snel mogelijk op jullie berichten te reageren’, schrijft de klantenservice op sociale media, waarop flink geklaagd wordt over de haperende service in het weekeinde en met name over de gebrekkige communicatie van de marktleider richting de wachtende klanten. De techniek zit Albert Heijn wel vaker dwars: zo kampten de filialen afgelopen juni twee keer met een pinstoring waardoor in heel veel filialen niet afgerekend kon worden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'

Reacties

article
41073
Klanten boos op Albert Heijn wegens stilte tijdens bezorgcrisis
Albert Heijn heeft door een ICT-storing de nacht van vrijdag op zaterdag nier alle bestelde
https://zaanstad.nieuws.nl/bedrijvigheid/41073/ah-werkt-aan-passende-compensatie-vertraagde-of-geannuleerde-bezorging/
2019-10-28T13:12:22+01:00
https://cdn.nieuws.nl/media/sites/389/2019/10/28131436/Screenshot_20191028_131329.png
Bedrijvigheid