Mijn Albert Heijn Premium abonnement passeert het miljoen

Foto: Albert Heijn

Albert Heijn heeft de mijlpaal bereikt van meer dan een miljoen klanten met een Mijn Albert Heijn Premium abonnement. Alle abonnees worden vanwege het succes getrakteerd: vanaf 13 mei krijgen zij vijf euro korting op een boeket naar keuze bij de Bloemenshop, een extra volle Bonus Box met 20 aanbiedingen en kunnen ze meedingen naar een limited edition Aitour Starter elektrische bakfiets.

Daarbij maken klanten die deze week een Mijn Albert Heijn Premium-abonnement afsluiten kans op de grootste boodschappentas van Nederland ter waarde van 1500 euro. De supermarktketen brengt met Mijn Albert Heijn Premium bewuster eten en drinken en extra voordeel samen voor klanten. Abonnees kopen namelijk vaker biologisch en plantaardig dan daarvoor. Tegelijkertijd krijgen ze zowel in de winkel als online toegang tot extra voordeel en besparen gemiddeld 84 euro per jaar, terwijl de prijs voor een jaarabonnement maar twaalf euro bedraagt. Niet alleen Mijn Albert Heijn Premium wordt gewaardeerd door klanten, ook de AH-app heeft inmiddels meer dan 4,5 miljoen gebruikers.

Sinds 2021

Albert Heijn introduceerde Mijn Albert Heijn Premium in 2021. Inmiddels zijn de voordelen nog verder uitgebreid: tien procent korting op alle biologische producten en ook op alle AH Terra-producten, elke week tien persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen, twee keer zo snel zegels sparen en premium deals tot 50 procent korting. Klanten die in het eerste jaar de abonnementskosten niet terug hebben verdiend, krijgen het verschil terug in shoptegoed van Albert Heijn. Ook kunnen klanten het abonnement eerst een maand gratis uitproberen.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen