Koninklijke Floramedia laat iedereen een kijkje achter de schermen nemen tijdens de Week van de Grafimedia. Van 30 september tot en met 5 oktober is er een landelijke campagne om Nederland te inspireren en bewust te maken van de veelzijdigheid en creativiteit van de grafimedia-industrie.
Tijdens deze week openen meer dan 50 bedrijven hun deuren, waaronder Floramedia, specialist in groene communicatie. 'Dit is dé kans om een uniek kijkje te nemen in het productieproces van grafische producten en te ontdekken hoe innovatie en vakmanschap hand in hand gaan,' aldus het bedrijf dat is gevestigd aan de Kleine Steng op bedrijventerrein HoogTij in Westzaan. 'Grafimedia is overal om ons heen – van verpakkingen tot brochures,en van reclameborden tot magazines.'
Bij Floramedia is op dinsdag 1 oktober en donderdag 3 oktober tijdens een rondleiding te zien hoe deze producten tot stand komen. Bezoekers kunnen die dagen om 10:00 en 12:00 uur kennismaken met de werkwijze van de onderneming en met de nieuwste technologische ontwikkelingen binnen de sector. Aanmelden kan per e-mail naar [email protected]