Mijn Albert Heijn Premium nieuwe stap in digitaal klantprogramma

25 okt 2021, 12:37 Bedrijvigheid
screenshot 20211025 103238
Albert Heijn

Albert Heijn komt als eerste supermarkt in Nederland een ‘omnichannel’ abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium . Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen meer besparen op hun dagelijkse uitgaven.

De lancering van Mijn Albert Heijn Premium is een volgende stap in de digitalisering van het klantprogramma van de Zaanse marktleider. Klanten kunnen op een gemakkelijke manier hun persoonlijk voordeel vergroten en voor twaalf euro per jaar tot meer dan 100 euro besparen. Het abonnement bestaat onder meer uit tien procent korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en tien procent korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.

Klanten in de watten leggen

'De Bonuskaart bestaat al meer dan 20 jaar en is omarmd door miljoenen klanten. Met de Albert Heijn-app groeide ons bonusprogramma verder tot een plek waar je inspiratie opdoet, boodschappenlijstjes maakt, online bestelt en meedoet aan onze spaarprogramma’s. Nu zetten we een nieuwe innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma,' aldus algemeen directeur Marit van Egmond. 'Met dit nieuwe abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt.'