Meer soorten apparaten Blue Home in assortiment Albert Heijn

13 okt , 12:00 Bedrijvigheid
1920_bluehome
Albert Heijn

Albert Heijn breidt het eigen merk Blue Home uit met negen producten voor buiten de keuken. Blue Home is een jaar na de lancering een groot succes: inmiddels maken ruim 250.000 Nederlandse huishoudens volgens de keten dagelijks gebruik van Blue Home apparaten. De twee-in-één blender werd recent door de Consumentenbond uitgeroepen tot ‘Beste Koop’.

Wat op 10 oktober 2024 begon met vijf keukenapparaten is inmiddels uitgebreid tot een assortiment van 27. De blik wordt nu ook gericht op apparaten voor schoonmaak en persoonlijke verzorging, zoals een krachtige föhn en föhnborstel. De stijltang met keramische platen en titanium coating zorgt daarnaast voor zijdezacht haar in een handomdraai. Voor de echte professionals is er de Föhn Pro. De steelstofzuiger met Hepa-filter en ledverlichting maakt schoonmaken eenvoudig en efficiënt, terwijl de zakloze stofzuiger met zijn ruime opvangbak en handige bediening vanaf het handvat zorgt voor een stofvrije omgeving.