Albert Heijn lijkt zichzelf in de voet te hebben geschoten met de laatste kraskaartenactie . Online regent het klachten, stelt het AD vast. De gratis producten die klanten kunnen winnen zijn steevast niet op voorraad als mensen hun kaart proberen te verzilveren.
Jan van Bree (86) uit Eindhoven is er helemaal klaar mee, vertelde hij de krant. 'Wel reclame maken, maar niet de producten op voorraad hebben. Ik erger me dood aan de hele gang van zaken,' zegt hij na tevergeefs met zijn drie kraskaarten te hebben geprobeerd aardbeien, theezakjes en knijpyoghurt te scoren. In twee supermarkten, waaronder een XXL-vestiging. Op het hoofdkantoor in Zaandam kreeg hij te horen dat hij dan maar een derde moest proberen.
[embed][/embed]
Albert Heijn zelf is bekend met de problemen: ‘Bij enkele producten spelen helaas leveringsproblemen bij onze leveranciers. Daarom hebben we de verzilverperiode verlengd tot maar liefst 2 oktober. Zo heb je alsnog alle gelegenheid om jouw gratis producten te krijgen,' is te lezen op de website van de supermarktketen. De kraskaarten werden tot en met 21 augustus verstrekt. De belofte van Albert Heijn is dat de ontbrekende producten de komende dagen worden aangevuld.
[embed][/embed]