Albert Heijn komt met limited edition eigen kledinglijn

Foto: Albert Heijn

Wie er deze zomer op de camping geen twijfel over wil laten bestaan wat de plek van herkomst van deze gast is, kan dat binnenkort doen via de nieuwe kledinglijn van Albert Heijn. ‘Op veler verzoek en voor de echte fans’ komt daarvan een limited edition.

 

Mocht u niet van kamperen houden: de kledingstukken zijn volgens AH ook ideaal voor een festival of een dagje aan het strand. De collectie bestaat uit een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje. Alle items zijn voorzien van een retro Albert Heijn-logo en verkrijgbaar vanaf 2,99 euro. De gehele collectie is geproduceerd met BCI-katoen.

Duurzaam katoen

BCI (Better Cotton Initiative) zet zich samen met ontwikkelingsorganisaties, milieuorganisaties en diverse bedrijven in voor verduurzaming van de katoenteelt. Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie van AH noemt het ‘geweldig’ dat nu ook bij Albert Heijn terecht kunnen voor een zomerse outfit voorzien van het herkenbare AH logo. ‘Dit is één van de oudste onveranderde logo’s van Nederland. Mooi om te zien hoe dit tot uiting komt in de limited edition kledinglijn, speciaal voor alle fans.’

Vanaf maandag

De limited edition collectie is onderdeel van het nieuwe kleding- en hometextielmerk van Albert Heijn genaamd Blue. De collectie omvat modieuze én betaalbare kleding voor dames, heren en kinderen en bed- en badtextiel. De limited edition collectie is vanaf maandag 4 juli verkrijgbaar bij alle AH winkels en via ah.nl, zolang de voorraad strekt.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen