Albert Heijn nodigde gisteren de landelijke pers uit voor een bezoek aan het distributiecentrum in Zaandam, om te laten zien hoe hard daar gewerkt wordt om de bevoorrading van de winkels te continueren. Ondertussen klagen online klanten van de supermarktketen dat ze heel erg lang moeten wachten op het eerstvolgende bezorgmoment.
Gisteren namen we ANP, NOS en RTL mee naar ons distributiecentrum in #Zaandam. Want beelden zeggen meer dan woorden. Collega’s zijn 24/7 in touw om winkels te bevoorraden. Indrukwekkend om te zien. #AlbertHeijn #coronanederland #COVID2019NL pic.twitter.com/jVeSkOcuh6
— Ronald van der Aart (@AmazingPR) March 17, 2020
Klanten van Albert Heijn met een bezorgabonnement voor online boodschappen lijken geen voorrang te krijgen bij AH.Zij hebben vooraf voor een bpaalde periodede bezorging vooruitbetaald, maar wachten nu ook op boodschappen. Het hamsteren is ondertussen ondanks alle oproepen om ‘normaal te doen’ volkssport nummer één geworden