Veel klachten over vertraging bij bezorging boodschappen

17 mrt 2020, 9:58 Bedrijvigheid
ah bonuskaart
Wikimedia / Donald Trung Quoc Don (Chữ Hán: 徵國單)

Albert Heijn nodigde gisteren de landelijke pers uit voor een bezoek aan het distributiecentrum in Zaandam, om te laten zien hoe hard daar gewerkt wordt om de bevoorrading van de winkels te continueren. Ondertussen klagen online klanten van de supermarktketen dat ze heel erg lang moeten wachten op het eerstvolgende bezorgmoment.

[embed][/embed]

Klanten van Albert Heijn met een bezorgabonnement voor online boodschappen lijken geen voorrang te krijgen bij AH.Zij hebben vooraf voor een bpaalde periodede bezorging vooruitbetaald, maar wachten nu ook op boodschappen. Het hamsteren is ondertussen ondanks alle oproepen om 'normaal te doen' volkssport nummer één geworden

screenshot 20200317 093747
screenshot 20200317 093655
screenshot 20200317 093548
screenshot 20200317 093224
screenshot 20200317 093048
screenshot 20200317 093009
screenshot 20200317 092902
screenshot 20200317 092319
screenshot 20200317 092157