Fotowedstrijd voor reizigers openbaar vervoer: beelden van hun 'gouden uurtjes'

15 mei , 4:14 Actueel
screenshot 20250514 132336
Vervoerregio Amsterdam

De Vervoerregio Amsterdam, het GVB, Connexxion en Meerplus starten een sfeervolle campagne om het openbaar vervoer positief onder de aandacht te brengen met warme beelden van zonsopgang en zonsondergang – de ‘gouden uurtjes’. Reizigers worden via buitenreclame uitgenodigd om hun eigen ‘gouden uurtje’ vast te leggen tijdens een rit met bus, tram of metro.

Het doel van de campagne is om te laten we zien hoe mooi reizen met het OV in de regio kan zijn. De campagne draagt het motto Ik neem mooi het OV! Hij laat de warme en inspirerende sfeer van deze momenten zien in drie unieke beelden, geschoten op herkenbare plekken. Ze zijn twee weken op meer dan 400 plekken in de vervoerregio te zien. Daarnaast wordt de boodschap online versterkt via sociale media. Eén of meer foto’s van reizigers maken kans om te schitteren op de achterzijde van een aantal bussen in de regio. Inzendingen kunnen naar [email protected].